träna vad

Jag skulle vilja börja träna lite. Men jag vet verkligen inte vad jag skulle göra... Jag gillar verkligen att dansa, men jag vet inte vad jag skulle ta för dans... Eller om jag ska börja simma? Eller springa? Så många val, så lite tid.

Jag slutar halv fyra varje dag (förutom tisdagar, jippie!) och då finns det inte så mycket tid eller lust för att träna. Och jag måste både släpa runt på idrottskläder och datan i sånna fall. Och så kostar det ju en del att träna, vad man än gör... Det bästa, eller iaf billigaste skulle ju vara att börja jogga hemma, och sen kanske även börja spring... Men det finns ju ett problem, mina skor är borta. Eller okej, okej, de är kanske inte borta, jag får se det i morgon. Men jag hoppas att min lärare kanske såg dem och tog med dem, det skulle vara jätteskönt. Och jag vill ju inte behöva köpa nya gympaskor, eller jag vill inte prova några hundra innan jag hittar ett par som duger, för det är så jobbigt! :/

Så jag hoppas att de dyker upp i morgon och att någon kanske kan ge mig lite inspiration om vad jag skulle kunna träna för något! ;)


Se hela bilden

Och så här vill jag se ut efter träningen ;)


- pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0