opersonlig

Om jag nu skulle vilja satsa (Och då menar jag inte som nån kändisblogg, utan att jag satsar på den) på bloggen så skulle jag ju vilja ha en fin och bra design. Men jag vet inte hur jag ska göra den. Eftersom jag inte vill berätta vem jag är för att mina vänner inte vet om att jag bloggar. Fast de flesta vet ju inte ens om att jag har en tumör... Det är så jobbigt att behöva ha dem som kollar konstigt på mig och så. 

Tillbaka till bloggen nu pc! Jo, jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna ha i designen eftersom jag vet inte hur mycket jag kan avslöja om mig själv. Men hur lätt är det inte att hitta en tjej på 16 som har de intressen som jag har då? Men det bästa i en blogg, tycker jag, är bilder och foton. Men jag kan ju inte ha några foton på mig eller ställen där jag är. Och då är det inte så lätt. Och sen så kan jag ju inte allt för mycket om hur man gör om bloggar så att de blir snygga. Hur gör jag då då?

Vissa låter ju andra fixa med sånt, men jag kan ju inte be någon jag känner. Och jag har ingen lust att betala massor för att få det gjort heller. Så ska jag bara låta bloggen vara? Men då känns den så opersonlig...


- pc, under renoverings tankar...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack för din fina kommentar!

Jag tycker du är stark som kan dela med dig av dig, trots att du är sjuk, det glädjer mig mycket att du har energi:))

Stor Kram till Dig!

2009-01-18 @ 13:12:51
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-18 @ 17:59:52
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0