personlig shoppare

Hej igen. Äntligen tillbaka hemma efter en jobbig (men kul) dag i stan. Skolan gick ju rätt så bra, lite tråkig bara, som ni kanske märkte. Vi jobbar nu på att göra klart alla uppgifter som måste göras och lämnas in på fredag. Livat värre...

Efter skolan så träffade jag K och hon är underbar! VI köpte mackor från Subway och satte oss sen på Waynes Coffee och pratade och åt i minst en timme. Sen gick vi ut i snön (läs slasket) och jag kan ju berätta att mina stövlar inte är så tåliga. Jag var helblöt efter 100 meter... Och sen så var det ju nån minus så jag var ganska så kall och blöt efter ett tag.

K tvingade in mig på Gina och fick mig att prova massor av kläder. Jag var ju mest glad över det, fast det ville jag ju inte visa för henne, så därför blev hon min egna personliga shoppare! Jättebra att ha ska ni veta ;)
Så till sist efter minst en halvtimme i provrummet så blev ett långt svart linne som är så långt att jag kan ha det som kjol. Jag har velat haft det ett bra tag nu (kjolen då) men linnet får duga så länge. Och sen fyra tröjor till. Så det blev riktigt lyckat ändå. Så det vill jag lugnt göra om! ;)

Men nu ska jag fika med familjen och kolla på Bygglov och bara mysa lite! Ha det bra och tack för alla gulliga kommentarer!


bygglov

Dom är så knäppa. Eller i alla fall Willy  är det ;)


- pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0