Nytt år, nytt försök

Jaha, årets första natt, eller snarare morgon väl? Aja. Jag satt och tänkte på hur prolaktin mojsen förändrar mitt liv och hur hur det var innan och lite sånt som man funderar på vid nyår. Och något som jag skulle ha velat var ju att ha som en dagbok över varje dag, hur jag mådde, vad jag gjorde och allt sånt. Men det har jag ju inte, förutom nån rätt så falsk blogg och så...

Men varför inte försöka använda den här bloggen mera igen det här året, inte som ett nyårs löfte, för det känns så uselt, men mera så att jag sen kan kolla bakåt igen och se om jag blir något bättre. Men jag tröttnar ju ganska så lätt på saker, så det kommer kanske inte att funka att skriva varje dag, men jag skulle ju i alla fall kunna försöka så gott det går.
 So, wish me good luck again and away I go! ;)

/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0