luck

Så, sista dagen på jullovet... Jag känner mig inte så peppad på att börja i skolan igen. Jag har ju blivit så känslig och kan nästan börja grina för inget. Och det är kanske inte så bra när man är i skolan...

Men jag har en jättebra mentor! Hon har varit så himla gullig mot mig hela tiden och jag vet att hon förstår om jag inte är så duktig i skolan just nu.

Men egentligen, är det här något att vara så ledsen för? Jag vet ibland inte om jag bara fånar mig när jag känner mig ledsen... Jag vet inte riktigt... Men det här ändrar ju hela mitt liv, då borde man väl få vara lite ledsen eller? Jag vet inte... jag orkar inte riktigt med det här... Men till er som börjar i skolan (eller ska jobba) i morrn; LYCKA TILL!


- pc



Inte den bästa bilden precis, men den passar så bra med skolböckerna och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0