lov

Det här jullovet har inte varit allt för bra. Och nu är det snart slut, jag har inte hunnit med nåt typ. Jag skulle ha gjort massor av saker med vänner och familj, men jag har inte orkat. Dagen efter att jag tar tabletterna så mår jag illa och resten av veckan är inte heller något vidare...

Vad ska man göra som 16 åring när man inte orkar åka till sina vänner eller familjen? När man inte orkar vara glad hela tiden? Eller prata om det?
Jo, man skriver om det. Så har det iaf blivit för mig.

Det är jobbigt att veta att jag kanske alltid kommer att behöva knapra tabletter och gå på sjukhusbesök. Visst, andra har det värre än mig, men jag är 16, då kan man väl ändå få tycka synd om sig själv?


- pc, the knarkis



Lite färggladare tabletter än vad jag tar...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det låter jättebra att skrattet iallafall finns, det är viktigt tycker jag. Jag är av den sorten att det nästan finns något att skratta åt!

2009-01-06 @ 13:06:35
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0