lost shoe

Tror ni inte att jag glömde något i danslokalen då? Jo, mina skor! Så nu vet jag inte om jag någonsin kommer att få se dem igen... Men jag ska gå dit i morgon och om jag har tur så är de kvar! Jag kom ju inte på det för än jag var på bussen hem och då var det för sent... Men som sagt så finns de nog kvar i morgon, men det är ju så drygt att jag glömde dem!

Men dansen gick iaf rätt så bra. Vi kom på några sköna moves ;) och det såg kul och intressant ut. Det enda är att vi inte kan hålla takten till låten. Det går jättebra i början men efter ett tag så tappar alla bort sig. Och det är ju även för att vi blri "ner sparkade" på golvet och massa annat knäppt. Men vi får försöka öva på nån rast. Hehe...

Nu kommer mamma!

new shoes gifts, new shoes gift, new shoes merchandise, gifts for new shoes, gift for new shoes

Det kallar jag ett himmelrike! ;)

- pc


Kommentarer
Postat av: Bettan

Lät roligt med dans!

Jag dansade jättemycket när jag var i din ålder!

Ville bara komma in och se hur du mår och ge dig en kram så här på kramensdag!

2009-01-21 @ 18:18:33
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag dansade jazzdans och showdans, sedan höll jag på med mycket gymnastik, det var jätteroligt!

Synd att du hamnat med taktlösa killar, jag vet hur det är med maken här hemma.

Killarna kanske blir bättre, det brukar ta lite tid för dom, dom blir generade mm.

På lördag ska vi på konsert, blir nog kul att se honom där.

2009-01-21 @ 19:55:39
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0