hårtrassel

Så, övrigt då? Jo, mitt hår är Hemskt med stort H. Inte alls snyggt... Jag får nog använda en kratta för att borsta det sen i dag. Men så går det om det blåser ute antar jag.

Och jag är lagomt mör efter endast en skoldag. Det är ju inte så bra. Och nu kom jag på en sak jag måste skriva i Notebooken! Jag klarar nämligen inte av att gå i trappor utan att hjärtat ska börja dundra. Men det skriver jag i nästa inlägg!



Mitt hår är en blandning av detta...

Skönt hår



och detta





- pc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att humorn glimtar, det glädjer mig!

Jag har det bra och har lyckats få maken på bra humör, äntligen:)

Jag hoppas att ev biverkningar ger med sig efter ett tag!

Kram

2009-01-12 @ 21:55:13
Postat av: Solli

svar: vad synd! har ingen aning om var den kommer visas sen!



oj vilket hår personen högst upp har..det har ju ruttnat..blää



hoppas du har haft en fin dag,kram!

2009-01-12 @ 23:42:02
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0