dans

Åh så kul det var igår. Jag tänker på det hela tiden typ eftersom jag har på mig det nya linnet och tröjan som K hjälpte mig att köpa igår. Jag är verkligen nöjd så det kan faktiskt bli en bra dag idag ändå. För jag trodde ju inte det i morse. Då mådde jag inte så bra och på bussen så satt en tjej med jättemycket och jättesöt parfym bredvid mig. Det luktade hemskt! Men vad skulle jag göra? Det var ju fullt på bussen så jag kunde ju inte flytta på mig. Men när jag väl kom ut i friska luften så blev det ju bättre.


Sen i eftermiddag så ska vi dansa! Vi är indelade i grupper och ska hitta på nån dans som vi sen ska visa upp. Fy så läskigt säger jag bara. Och jag är ensam tjej i gruppen och killarna kan inte bugga, det ända som jag är bra på... Men jag hoppas att ingen annan grupp satsar så mycket heller. För då kommer vi se ganska så dumma ut som inte har några steg! :(




Johanna Eriksson från Balettakademien i Umeå.


Synd att vi inte kan se ut så här! Det skulle faktiskt vara lite kul...


- pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0