4

Åh så skönt, nu har jag fått in alla kläder i garderoben. Det vill säga alla kläder som hänger på galgar och som fanns i mina tre lådor. Resten av kläderna som är vikta ligger i mitt rum... Inte riktigt så jag ville ha det... Men så går det om det inte finns hyllplaner i lager. Så nu får kläderna ligga där till nästa vecka... tjoho så kul...


Nu sitter jag iaf och väntar på att mamma ska ropa att det är dags att duka. Jag slapp laga maten i dag, jätteskönt. Men då får jag duka, men det är ju inte så jobbigt.



I wish you a better day then my was!


- pc


Kommentarer
Postat av: K

ja precis, vi får hoppas att det går fort :)

2009-01-04 @ 21:23:35
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: jaa jag tror dom finns än (skorna) :)

gå bara in på doms sida, vet inte redigt

vad den heter med sök på vagabond på google :)

2009-01-04 @ 22:18:29
URL: http://soundofadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0