excel

Idag var det mentorssamtal eller kvartsamtal... vad heter det? Det gick iaf bra, jag ligger bra till i alla ämnen och det känns skönt. Men i morgon så är det buffertdag så jag måste in till skolan i vanlig tid och göra ett prov.

Provet handlar om Excel, och jag fattar inget typ... Vi höll ju på med det innan julen, hur ska jag kunna komma ihåg allt? Det går inte säger jag bara... Så därför skriver jag i bloggen i stället för att plugga... bra va? ;) Nej, jag antar att det inte är så bra, så jag måste väl börjar plugga igen...

Så önska mig lycka till i morgon!


- pc

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag önskar dig lycka till!

Klart att du fixar provet!



Är det tråkiga saker du fått veta om sjukdommen?

Kram

2009-02-10 @ 18:05:14
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det har du rätt i att jag får be barnen om hjälp, ni barn är ju så duktiga med all teknik. Jag tror att ni vågar och tror inte att det är som jag tänker att sakerna ska explodera om jag skulle göra fel:)

Det var som med min dator när den kom, den var kall efter bilfärden i budbilen, jag vågade inte sätta igång den förrän den blivit rumsvarm, alla i familjen ruskade på huvudet åt mig, men jag var så rädd om den:)

Kram på dig!

2009-02-11 @ 19:13:08
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har haft svårt med bloggen hela dagen!

Det har krånglat hela tiden!

Men din kommentar kom fram:)

2009-02-12 @ 22:48:59
Postat av: Maria

Lycka till på provet!! Kram kram

2009-02-12 @ 23:19:45
URL: http://mariapalomamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0