tack

Hej allihopa. Jag vet att jag verkligen inte har uppdaterat bloggen på väldigt länge, men det blev för personligt att göra det hela tiden. Jag klarade inte av det...
Men jag kan iaf säga att jag mår bättre nu än förut. Det har hänt lite olika saker i mitt liv som har fått mig att klara av vardagen bättre och sjukdomen också för den delen. Men jag vill bara säga tack till er alla som har stöttat mig genom små kommentarer och fått mig att må bättre. Ni vet vilka ni är! <3

Om det är så att någon har samma sjukdom som mig eller känner igen sig i mitt skrivande så kan ni mejla mig på [email protected]




Kommentarer
Postat av: jannica

Godmorgon :)

allt bra med dig idag ?:D

2009-09-26 @ 11:00:43
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0