yoghurt?

Kan man leva helt normalt även om man har ett för högt prolaktin värde? Jag vet ju att det har funkat för mig tills nu, men jag vet ju inte hur det blir sen. Jag kommer väl få nån medicin och kanske få nån biverkning av den. Många mår visst illa vet jag, kommer jag också att göra det då? Om det nu är så, hur fan ska jag klara av att ta mig till skolan?

På morgonen är jag redan väldigt noga med att det ska vara fräscht runt mig, annars mår jag illa och kan inte äta. Så om jag kommer må illa av medicinen, hur ska jag klara av att äta? Jag kan ju inte äta på bussen och sen är jag ju i skolan och då kan jag inte heller duka upp frukosten mitt i klassrummet...


Jag kanske kan lära mig att dricka nån yoghurt eller så, bara så att jag ska orka att ta mig till skolan...

/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0