slut

Så var den dagen slut. Den muntliga redovisningen gick väl bra även fast två i gruppen mumlade fram vad dom skulle säga xo Men det är deras problem och inte mitt! Jag har nog med problem som det är nu...

Men jag måste väl ändå säga att det har varit en rätt så okej dag förutom att alla snackar om att dom ska iväg på fest och vara med kompisar och göra massa annat kul i helgen. Jag ska bara vara hemma och inte göra något. Jag orkar inte riktigt göra något heller... Jag sa till en kompis att jag var upptagen hela helgen och att jag inte kunde göra något, så jag känner mig lite dum. Men jag orkar verkligen inte just nu. Jag vill bara vara ifred och inte behöva tänka på något annat än mig själv och vad jag vill just nu...
Men det blir nog bättre sen. Eller? Det borde det i alla fall bli...

/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0