ork

Huh, jag känner mig fortfarande slut efter en riktigt lång och jobbig förkylning. Jag skulle ha behövt åka in till stan idag och köpa ett par jeans men jag orkar verkligen inte det heller!


Jag har blivit riktigt lat nu, men kan jag verkligen ro för det? Jag tror att jag fick som en liten chock eller nåt när jag fick veta när jag skulle in på röntgen... Jag har inte riktigt varit mig själv på ett tag...


 Jag brukar aldrig berätta så mycket om mina känslor och så men i den här bloggen så skriver jag ju bara på. Men det är skönt att vara anonym, om jag inte hade varit det hade jag aldrig skrivit något av det här. Så jag får väl hoppas på att det hjälper mig att få skriva av mig lite. Då kanske jag orkar göra något snart.


/ pc


Kommentarer
Postat av: Jennie

tack så mycket för dina fina kommentarer :)

2008-11-15 @ 12:06:44
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: ROXY

tack så jättemycket :D

ja jag är sjukt nöjd över alla mina val av tattos :)

har du några?

2008-11-15 @ 13:19:57
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

då har du lite tid att tänka över vad du riktigt vill ha :D



jag har:

-kassettbanden på nyckelbenen

- nästan hela högerarmen fylld med musiksaker, cupcaken, pinuppa, en liten katt, diamanter

- en mangakatt

- rainbow brite på ryggen

- link från zeldaspelen på fötterna



de var väl de :P

2008-11-15 @ 15:41:26
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0