telefonera

Min mormor ringde till mig i dag, fast mamma hade sagt att jag inte ville prata med någon. Det var inte så kul... Hon pratade om att det inte var något att oroa sig för och att hon också har det jobbigt m.m. m.m. Jag började typ gråta när hon började prata, men jag ville inte att hon skulle höra det så jag försökte att vara tyst, men det var riktigt svårt. Hon är inte så mycket för känslor, så va fan ska hon få mig att gråta för? Hon vet ju inte hur hon ska bete sig sen för att jag ska må bättre eller sluta gråta... 
Men så är det väl med släktingar?

Jag känner mig så tom och jag har gråtit så mycket, hur kan det fdå innas tårar kvar?


/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0