röntgenbild

Jaha, en vecka då. En usel vecka... Tänk att mitt liv kommer att förändras om en vecka. Fundera på det ett litet tag och då kanske ni förstår varför jag är på ett sånt dåligt humör.


Jag hoppas att jag kommer att få sen en röntgenbild på mitt huvud. Helst skulle jag vilja få ta hem en bild, det skulle bli som ett minne på den här tiden på nåt sett... Och jag har alltid velat ha en röntgenbild, är det en konstig sak att vilja ha? Jag vet att när jag ramlade av cykeln och fick axel ur led, så hoppades jag på att jag kanske hade brutit något så att jag skulle kunna få en röntgenbild. Men jag hade ju bara fått axeln ur led, så jag fick inte se en enda röntgenbild, fast att jag tog det. Så jag blev lite besviken, jag hade ju så ont, kunde jag inte bara ha fått sett min röntgenbild så hade jag blivit mycket gladare!


 Men jag tror inte att jag kommer att få nån nu heller, tyvärr... Men man kan väl alltid få hoppas lite på det i alla fall.


Fast vem vet, den kanske kommer att se ut så här. Och då är det kanske inte så mycket att skryta om... ;)


/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0