citron

Nu är jag äntligen hemma igen. Jag och mamma åkte iväg till Norrköping och strosade runt där efter sjukhuset. Det var riktigt mysigt och jag fick en ny mascara ;) Sen fikade vi på En Liten Smula, det var jättegott! Jag tar ju alltid kladdkaka när jag ska fika, (jag är liite förutsägbar på den punkten...) och den var krispig och lite kladdig och mycket chokladig = jättegod! Till den så fick vi vaniljglass trodde vi, men det var vaniljsorbe (eller hur det nu stavas...) Den var väl inte så jättegod, men om man tar ut citronskivan från Fantan och doppar den i vaniljsorben så blir det riktigt gott. Typ som citronsorbe ;) Jag är lite knäpp jag. Men jag ska berätta mera i morgon om hur det var på sjukhuset, nu ska jag titta på TV med familjen. Ha det bra!


/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0