Burn after Reading

I går så kom jag till stan och jag fick med mig en vän. Vi pratade och fikade och hade mysigt sen fick vi för oss att vi skulle gå på bio också, så det gjorde vi. Vi såg Burn after Reading och den var inte bra. Jag skrattade mest i slutet eftersom den var så dålig och sjuk. Riktigt sjuk film säger jag bara. Men det var ändå väldigt kul och mysigt. Innan bion så lekte vi också fotografer och vi fick några riktigt coola bilder tror jag. Om det inte var så att jag var anonym så skulle jag lägga upp nån bild här så att ni också skulle få skratta lite, men sorry.


Efter bion så skyndade vi oss till stationen och K. hann precis med sin buss. Bra för henne men jag var tvungen att vänta i tio minuter på min buss trodde jag. Men oj så fel jag hade, jag hade kollat fel, så min buss gick först efter en timme! Så vad gör man? Jag ringde till mamma och förklarade och sen till K. så att hon kunde hålla mig sällskap i telefonen för ett tag i alla fall. Men jag gick in till stationen och satte mig på en bänk med massor av fjortisar. Efter ett tag gick fjortisarna och jag tyckte att det var jätteskönt, men då kommer det ett gäng killar och sätter sig bredvid mig. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men fjortisar är mycket bättre i vissa lägen! Haha, nej men det var inte så kul när killarna bråkade lite med varandra och skämtade högt om tjejer som vara horor för att de visade bh och sånt. Till slut så hade det gått en timme och jag skyndade mig till bussen. Äntligen på väg hem, kall och kissnödig, men på väg hem!


Men det var en bra dag i går ändå! Tack min vän! <3



Brad Pitt som de dödade bara så där i filmen. Man kan inte bara döda Brad Pitt sa jag, men det gjorde de ändå i filmen. Inte bra alls...  


/ pc

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha I wish att jag var nån supermodell :P Min blogg är en musikblogg där jag sjunger för läsare som önskar sånger. Och du behöver så klart inte läsa den om du inte gillar sånt. Lite otrevlig kommentar enligt mig.

Hoppas att du får en trevlig dag i alla fall. :)

2008-12-19 @ 19:36:37
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja det är hemskt :P snacka om djurmisshandel haha!

Undrar om folk verkligen sätter på sina hundar såna kläder? >.<

2008-12-19 @ 19:50:33
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0