Just stay strong

Hej!

Ni kanske undrar vad som har hänt med mig eller ramlat in här för ni har sökt på prolaktin.

Men jag mår bra, eller ska vi säga att jag mår mycket bättre. För nu har jag kommit till freds med att jag är sjuk om man säger så. Men sen så är jag tonåring och har många andra problem förstås. Vem har inte problem liksom?

Men jag mår bra och jag vill tacka alla er som hjälpte och stöttade mig när jag behövde det. Ni var verkligen till hjälp!

Och om du själv har någon sjukdom som liknar min, det är ingen fara. Du kommer klara dig igenom det och leva normalt precis som alla andra. Var inte rädd säger jag bara och försök hitta en stund för dig själv då du tänker igenom allt som händer. Skriv ner dina känslor och läs dom igen efter ett år, du ska se att livet inte alls ser ut på samma sätt då. Människan är otroligt uthållig.

Om det är någon som vill få tag i mig för att fråga något om sjukdomen eller något annat så kan ni mejla till mig, men jag kollar inte den här mejlen så ofta så bli inte ledsna om ni inte får svar direkt. Prolactinchic[at]hotmail.com



Tumblr_ldmarymoup1qb27uro1_500_large

Tack igen alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0