prolaktin

En kronisk sjukdom är livslång.

Jag har en kronisk sjukdom.


Kommer det att göra mitt liv annorlunda? Ja, jag måste ta medicin, sjukhusbesök, m.m.

Kommer det försvåra för mig? Ja, jag mår konstigt av det.

Kommer det påverka mig socialt? Kommer? Det har det redan gjort. Man blir trött och mår dåligt och då är man inte så värst social av sig...

Kommer det att göra skillnad för mig? Ja, jag mår skit, men vill inte berätta det för de runt mig, så de kommer att tro att jag är en bitch.



So, please, tell me again, how was your day? Bad?

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad är det för sjukdom du har ?

2009-01-06 @ 17:57:54
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: E

Hej tjejen, jag heter Elli och jag har också en kronisk sjukdom, RA jag har varit sjuk i 10 år och blev sjuk då jag gick på gymnasiet.



Jag har kämpat så in i helvete men nu så lever jag exakt som alla andra 29 åringar med vad det innebär och jag har vänner,sambo och hela det kittet.



Kämpa på tjejen, vill du snacka så besök gärna bloggen. EN stor kram

2009-01-20 @ 17:48:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0