burn out

Och så var de första två dagarna för vårterminen över. Jag är helt slut och jag fattar inte hur jag ska orka med ett helt halvår med det här... Det är väl bara att bita ihop. Jag får låtsas att jag är i min gamla skola, gå med nedsänkt huvud och titta inte på någon. Då ska det nog kunna gå bra... Heh...

I går så gick brandlarmet igen. Det går lite då ooch då, ganska så jobbigt faktiskt. Jag satt och pratade med min mentor då så hon sa att jag kunde åka hem så jag vet inte om det var en övning (igen) eller om det faktiskt hade hänt något. Men det visar sig på måndag. Är skolan nerbränd så blir jag ledig ett tag, jippie!
Haha nej, jag skämta, självklart har inte det hänt och jag vill inte att det ska hända heller... eller kanske bara för en vecka?


- pc

Kommentarer
Postat av: Annas tävlingsblogg

Jag är inte med i alla tävlingar jag tipsar om men det är klart jag vunnit en del.

2009-01-10 @ 16:29:13
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ville bara kika in och se hur det var med dig!

Kram

2009-01-11 @ 22:09:49
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0