13

So, how did I feel today?

Jag blev glatt överraskad när jag inte mådde illa i morse! Jag var helt chockad över att jag kunde äta mina mackor och tyckte om smaken. Så jag satt kvar lite längre vid bordet och var sen tvungen att springa ut till bussen... Hoppsan. 

Men tack vare att jag har mått så bra på morgonen så har jag varit på väldigt glatt humör i dag. Jag och en klasskompis hade jättekul när vi flummade (busade) lite och larvade oss. Tyvärr så kan jag inte visa någon bild på det, men jag fick en rejält snygg bild som kanske hamnar på bilddagboken.se. Och nej tyvärr så kan jag inte berätta vad jag heter där, I must be secret. Hihi jag kör på engelska i dag ;)


Om man söker på flum så kommer den här bilden upp. Men det är ju inte det jag menar med flum...


för vi såg nog mera ut så här! x)





- pc, happy for today

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha catkräks eller hur? ;)

2009-01-13 @ 19:10:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ville bara titta in och se hur du mådde!

Känns bra att du haft en bra dag!

den är du värd!

Kram

2009-01-13 @ 22:06:49
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0