lugnt...

Åh tisdag är bra dag för då slutar jag tiidigt! Jippie! (för en gångs skull så menar jag faktiskt jippie. kul!)

Efter skolan idag så gick jag och en klasskompis och köpte lite godis. (gissa vad jag köpte ^^) Sen satte vi oss i en galleria och snackade lite. Det var riktigt mysigt och vi kom verkligen närmre varandra tycker jag. Och det hoppas jag att hon också tyckte. Sen när det bara var åtta minuter kvar innan hennes buss skulle komma, vad tror ni att jag gör då?
Jo, jag berättar lite snabbt att jag har en tumör i hjärnan... Smart va? Jag är så klantig ibland...


- Asså jag har en sak som jag skulle vilja berätta för dig också...
- Okej? *leer lite förundrat*
- Jo, jag har en sjukdom... det är inte cancer, men jag har en tumör i hjärnan...
- Va?
- Jo det är en ofarlig tumör då men...
- *skrattar till, ett nervöst skratt* Du skämtar?
- Nej...
- Ehh...
- Ja, det är därför jag har varit borta en del och så... Och det är lite andra fel på mig också tydligen...
( Nu kommer hennes buss)
- Ja, jag ska säga det här i klassen sen, men jag ville förvarna dig lite...
- Aah... tack. *hon vet inte riktigt vad hon ska göra (det är väl inte så konstigt?)*
- Men jag får förklara mera sen, spring till bussen nu!

Så vi kramas och säger snabbt hej då och lovar att vi ska snacka mera sen.
Sen när hon väl kom iväg så fick jag sen ett sms från henne och så smsade vi fram och tillbaka ett bra tag. Hon verkar verkligen söt min klasskompis och jag tror verkligen inte att hon kommer att snacka med någon annan om det. Och även ifall hon gör det så ska jag ändå berätta det här för klassen senare...

Men det ska bli spännade att se i morgon om hon kommer att kolla lite konstigt på mig... Men jag tror inte det... Hoppas inte det. Man vill ju inte ha någon som sitter med stora hundögon och stirrar på en under en hel skoldag...





Två söta exempel på stora hundögon ;)

- pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0