fredag 13

Äntligen funkar bloggen! Jag har försökt logga in så många gånger och det har inte fungerat, man blir riktigt förbannad! Jag har inte kunnat blogga sen i tisdags kväll och det förstör hela min rytm. Men nu på fredagen den 13 så funkar det, lite ironiskt va? ;)


Ja fredag den 13 har bara varit bra hittills, jag, J och E hittade till skolans vilorum idag. Och gissa vad som finns där!


Tänk lite till....


Jo en massagestol!! Jippie! :D Så jag var först på att paxa den (hihi) och det var riktigt skönt, även fast jag är lite för kort så alla massagerörelser kommer för högt upp på mig... men skit samma, det var skönt! Där finna även en stol och en maddras på golvet. Fast det är en fin och tjock maddras med många stora kuddar. Så där satt och låg vi i en halv timme, mysigt värre!



Fast våran massagestol var inte så här lyxig. Den masserade "bara" ryggen ;)


Sen så igår så fick jag lov att skriva en saga till idag... Liiite i sista minuten, men det gick skit bra! :D Jag fick bara komplimanger för den och jag framförde den riktigt bra sa alla, så jag var mycket stolt sen. Och det känndes grymt skönt.


Så fredag den 13 släng dig i väggen! ;)




- pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0