fredag

I fredags så fick jag åka till sjukhuset och lämna blod. Men det var inte för att de hade kallat mig dit, utan för att min mamma hade ringt och frågat flera gånger när jag kunde komma. Om hon inte hade ringt hade jag fortfarande inte gjort något mera utan att vänta. Så nu har de fått blodet och de testar det nog nu för fullt hoppas jag så att jag kan få veta allt som är fel med mig...
 För visst är det lite knäppt? Jag är sjuk i huvudet, det är sant... Hehe, det bara slår mig ibland hur många gånger man har sagt "Du är sjuk i huvudet" eller nåt liknande till någon annan, och nu är det sant för mig...

Så jag och mamma åkte till sjukhuset i fredags och jag lämnade nog sju stycken provrör med blod. Det kändes som jättemycket, men sköterskan sa att det inte ryms så mycket i rören och att hon inte ens fyllde dem helt. Det skulle visst vara en tröst för mig, men jag vet inte riktigt om det funkade, jag ville väl mest inte bli stucken... Men det gick bra fast jag blev som lite yr efter och det kändes ju inte så bra. Och jag kommer behöva lämna mera blod sen så att man kan se att jag har blivit bättre eller nåt sånt var det... Så det är bara att vänja sig med det antar jag...

Så nu är det bara till att vänta. Vänta och försöka leva ett vanligt liv, fast jag vet att jag aldrig kommer att kunna leva som förut. Ha, kul... Jävligt kul... Hur ska jag orka med allt? Jag har också flera prov nu de närmsta veckorna och jag vet verkligen inte hur det ska gå just nu. Jag har bara lust att sticka här ifrån...
Kan vi byta plats? Bara för en månad eller så, tills det värsta är över? Snälla?
Inte det... Fan...


/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0