patetisk

Klockan klämtar, det sista tåget har gått o jag sitter ensam kvar här på perrongen.                                     

Jag sitter här och väntar på dig, jag behöver din hjälp att välja. Välja håll. Vilken stig ska jag ta? Den enkla, den svåra, den lätta, den hårda. Det finns för många val, vad ska jag göra? Jag sitter här och väntar på dig. Jag behöver din hjälp. Snälla kom nu. Ensam och övergiven, väntar på att hoppet ska komma. För du kommer väl? Jag har väntat så länge. Väntat på dig. Välj håll nu. Vart ska jag gå? Viken stig ska jag ta? Åh hjälp mig. Jag är förlorad utan dig nu. Jag behöver dig. Din hjälp, ditt stöd. Snälla kom nu.

Kan man vara mer patetisk? Jag tror inte det...

/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0