Önskedag

In my Dreams;


Först en snabb dusch med ett härligt schampo och balsam så att hela håret luktar gott.


En härlig varm jacka och vantar, halsduk och mössa. + varma och täta stövlar!


En snabb busstur till stan där jag träffar min kära vän.


Gå till julmarknaden på st: Eriks torg och kolla runt lite där.


En mysig och lång fika på något varmt café med en riktigt god och chokladig kladdkaka.


Kolla runt lite mera på stan och snacka tills vi får ont i öronen.


Sen, snabbt som blixten med bussen, komma hem igen. Och där hemma så har min matteläxa räknat sig själv och jag kan mysa framför TV:n med familjen.



Det, mina kära läsare, är min önskedag för idag. Om det ändå inte bara var en dröm...

/ pc


Kommentarer
Postat av: ulrika

Bara å göra det =)!

2008-11-30 @ 12:13:18
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0