love you K.

Idag var en rätt så bra dag ändå. Jag och alla andra tjejer i min klass skolkade från gympan idag (hehe, hoppsan...) Sen så träffade jag efter många om och men min vän K. (Okej, okej, jag fick henne till att skolka! Men hon ville ändå göra det. Och hon gick tillbaka till sista lektionen!)


Vi gick i alla fall och fikade och så berättade jag att jag har en "ofarlig tumör" på hypofysen. Det lät typ så här:


•-          Så jag har typ en ofarlig tumör på hypofysen.

•-          Var då?

•-          På hypofysen.

•-          ???

•-          I hjärnan.

•-          Aha.


Men det gick ändå bra och jag är glad över att jag har pratat med henne om det. Nu vet hon och min kära klasskompis om det. Bara dom två, och så kommer det nog att förbli.


Så, det var min dag i stora drag. Nej, vänta! Jag fixade en blomma till min mamma eftersom jag har varit så grinig emot henne. Så jag hoppas att hon blir glad!  :)


/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0