krumelurer

Idag så stannade jag hemma från skolan. Men jag har ett, eller tre bra orsaker. Jag måste:
 
-Räkna ett helt kapitel i matteboken,
-Skriva en myt (Vet inte om den ska vara modern eller om hur allt skapades eller något annat, och jag ska läsa den i skolan i morrn... Kul...)
-Göra klart en... jag vet inte vad jag ska kalla det, men jag måste kolla upp massa lagar om hur man ska sköta en affär och vilka som man ska titta lite extra på om det ska vara en inspektion. Typ nåt sånt, det är inte så lätt att förklara.

Så jag kommer att ha fullt upp idag. Just nu så ska jag räkna matte och försöka förstå alla små tecken och krumelurer. Jag skulle mycket hellre vilja sätta mig framför TV:n och mysa och bara ta det lugnt... Men neej då, jag måste fixa med det här... suck. Men sånt e livet!

/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0