dr. House

Jag har alltid gillat serien House, men numera blir jag alltid nervös och känner mig illa till mods när jag kollar på den.

Det är alltid någon som måste ta en magnetröntgen och det händer ofta något så att dom fastnar där inne eller dör i slutet av programmet. Det kanske låter lite knäppt, men jag ska in på magnetröntgen nästa månad och jag är nervös för det. Det tar allt från en halv timme till en timme som jag måste ligga helt stilla i ett jäkla stort rör som låter illa. Sen så kanske de måste spruta in något i min arm så att dom ska kunna se min "ofarliga tumör".


Jag gillar inte sprutor, jag gillar inte att inte kunna röra på mig och jag gillar verkligen inte att jag måste göra det!


Nu känner jag hur jag börjar få lite panik... Det är verkligen inte bra. Fast det är väl aldrig bra att ligga och gråta ensam i en säng innan man ska somna? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Men det känns i alla fall lite bättre av att kunna skriva av mig lite tror jag. För vem ska jag annars prata med? Jag har en jättebra mamma men jag skulle vilja prata med någon annan och bara gråta ut, bara få tänka på mig själv ett litet tag...


/ pc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0