jenka o vårtor

Hehe jag hade dansuppvisning idag i skolan. Det var ganska så kaotiskt. Alla skulle köra igenom danserna några sista gånger, och vi var i en mycket liten lokal, så det var mycket trångt och alla gick i vägen för varandra. Men tillslut så hade alla övat klart och då kom läraren med kamera och det var bara att visa vad man hittat på.

Jag blev faktiskt nöjd med våran dans. Det var mycket som vi fixade idag på slutet men det gjorde inte så mycket. Jag menar, alla andra grupper gjorde också massor av fel, så ingen brydde sig så mycket. Men jag är faktiskt rätt så nöjd med dansen ändå.


Efter att vi hade visat upp alla danser så skulle vi tydligen dansa ännu mer... tjo. Jag blev först glad för jag trodde vi skulle bugga, men neej, inte göra något som PC vill, nej då. Vi dansade i stället... jenka kanske det hette? Och sen en annan dans. Och det gick väl bra, men jag och J blev oroliga för några killar hade vårtor! x( Jag vill verkligen inte bli smittad. Fast smittar vårtor lätt? Jag har ingen aning... Någon som vet?

Men vi tvättade iaf av händerna sen, fast bara med vatten, det finns ingen tvål. Vi kanske bara är nojiga, men hur ska vi kunna veta? Och borde inte killarna ha plåster på vårtorna om de ändå vet att vi ska dansa? Nej, jag blir inte klok på vissa ibland...


Jag pratade iaf med J om i fredags idag. Vi åkte ned på stan och fikade efter att vi pratat med läraren, och det var riktigt skönt. Så nu vet hon att mitt humör går upp och ner som den värsta bergochdalbanan. Avklarat, skönt.

VARNING FÖR ÄCKLIG BILD!


Vårtor

Okej, så här vårtiga var de inte, men det kändes som det x(


- pc


Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Svar: Självklart kan jag hjälpa till. Har ganska mycket att göra för tillfället, men om du skickar alla detaljer till min mail så ska jag göra en så fort jag kan :) (detaljer = bilder, favoritfärger etc. hur du vill att den ska se ut. rita gärna en liten bild i paint eller nåt så får jag en bättre uppfattning, om du vill)

2009-01-28 @ 22:08:33
URL: http://emeliecarin.blogg.se/
Postat av: Bettan

Skönt att dansen gick bra!

Jag har inte uppfattningen att vårtor på händerna smittar så lätt, tror att det är värre med fotvårtor i duschutrymmen.

Min ena son hade vårtor på händerna och det var ingen annan som fick det i familjen.

Vårtor är ett virus, det går bort så småningom.

Kram

2009-01-30 @ 20:21:07
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: L

Svar: Jo det är sant:p Tacktack!:D

Ajaj.. krya på dig cutie!:) Jag mår helt okej.. har dock varit på dåligt humör de senaste dagarna utan att förstå varför..men det går väl bort snart:) kram!

2009-01-31 @ 15:57:51
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: Bettan

Klia lugnt bara:)

Lite festligt att det har en sådan effekt, lika med om någon i ens närhet börjar kräkas, då blir jag illamående:)

2009-01-31 @ 16:05:39
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0