hemma

Idag är jag hemma och bara är lite. Jag började nämligen nästan gråta i skolan igår eftersom jag inte orkade med några, min bästis var inte där, jag fattade inte vad vi skulle göra och lite andra saker. Så därför blev det en hemmadag för mig idag.

Jag fasar lite för i morgon. Jag har dansuppvisning och vi kan inte dansen. Och jag måste berätta för bästisen hur det gick i fredags och det orkar jag typ inte eftersom jag inte själv riktigt vet hur det gick eller hur det är med mig... Och tyvärr kan jag inte stanna hemma eftersom jag måste vara med på dansen, annars måste jag göra det på sommarlovet, och det vill jag inte! Så jag får försöka samla ihop mig nu, ta ett rejält andetag och ha posetiva tankar om i morgon... tjo.



image50
Så här ser jag typ ut...

- pc

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det blir bra tills imorgon ska du se!

Du är stark och när du fått sova känns allt bättre!

Om du vill så nominerar du den vidare, annars sätter du bara in den/dom på din sida.

Kram

2009-01-27 @ 14:26:39
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: L

Hej:) Tack så jättemkt för din kommentar.. blev jätteglad:) Läste om din sjukdom eller vad man ska säga.. och det låter inte alls trevligt. Tur att det finns medicin som förhoppningsvis får den att försvinna helt:) Jag hade själv en tumör för några år sedan..fast min satt i magen. Dock inte som din, utan min var en teratom..och jag opererade bort min.. var hemskt. Aja, Hoppas att tabletterna verkar och du börjar må bättre!:) Kram!

2009-01-27 @ 16:43:14
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: L

Det är fruktansvärt sant det du säger! Jag hade en likadan blogg som den jag har nu, fast innan..och jag hade rätt många läsare då. Dock så fick jag så jävla mkt skit så jag stängde ner bloggen:s helt sjukt egentligen varför man vill trycka ner människor så. Kanske dålig självkänsla? ANtar att det var det du menade?:) Njaa.. mina dagar nu har inte varit riktigt bra.. vet inte riktigt varför.. hur har din varit? Kram!

2009-01-28 @ 16:57:54
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0