fikapaus

En liten paus blev det. Två dagar, inte så mycket. Ni klarar er nog  som sagt... ;)

I torsdags så var jag tvungen att samla allt urin under ett dygn och lämna in det på fredagen. Därför var jag inte riktigt på blogghumör den dagen. Sen på fredagen så var jag ju tvungen att åka och lämna kisset och blod :(

Nio provrör, det är inte så lite det tycker jag... Men det var iaf en jättebra sjuksköterska! (jag tror iaf att det var en sjuksköterska...) Hon kände efter noga innan hon stack och det gjorde inte så ont. Men det var ändå inte kul... Hatar nålar som ska sticka mig och sno massa blod. Jag fattar inte ens vad de ska göra med allt blod... Men säger läkaren att det ska vara så så kanske man inte ska protestera för mycket...

Så nu vet ni vad jag har gjort och varför jag inte riktigt hade lust att blogga då. Men nu hade jag tänkt skriva om lite annat, men jag måste ta en kaka eller nåt först. För jag måste ha lite mera krafter för att skriva det jag ska skriva. Ses snart igen.




Nio stycken! FY!


- pc, going for a snack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0