12

I dag så mådde jag illa. Kul att veta va? Nej, men jag mådde inte alls bra på bussen och det var nästan så att jag ville hoppa av bussen och... ja, ni fattar nog... Det är inte så kul att vara mig just nu... som vanligt.

Jag tror även att jag ska köpa något annat att äta till frukost i stället för mackor. Det är bara att tugga och tugga i all evighet...
Ja, så jag får hitta på nåt annat.

Så, mådde illa på morgonen men det gick över efter andra bussen typ... Jamen klaga inte, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva! Jag får fundera ut något till Notebooken...


- pc


ps. borde även tilllägga att jag väldigt lätt mår illa, gör det redan nu när jag snackar om det.. kul.. fuck... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0