feb

Jag känner att jag har varit hemskt dålig på att skriva så mycket i bloggen på senaste tiden... Men jag tror nog att det beror på att jag inte har varit på något speciellt humör, jag har bara hängt med typ. Jag menar, jag har inte varit jätteledsen eller glad, jag har varit likgiltig. Inte känt så mycket känslor alls... Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, är det så konstigt om jag inte är så normal när jag är så orolig för allt annat som kommer att hända?
Nej, jag tror inte det...

Men det är tråkigt att inte känna sig på topp. Visst, jag är förkyld nu, men det är inte samma sak. Jag orkar inte med att tänka på så mycket utom det "ytligaste" typ... suck...



- pc, vem annars?

Kommentarer
Postat av: eleni

jaa eller hur är det jobbigt.. har lite smyg fobi för toaletter. jaha ok, hur länge har du haft det om jag får fråga? ska följa din blogg.. mvh eleni

2009-02-01 @ 14:58:16
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: eleni

hehe aa nu får vi sluta med toalett snacket. :D

Ok men ska dom inte försöka ta bort cancern? Jag vill inte fråga för mkt om det känns obekvämt för dig eller om du inte vill svara så behöver du inte. mvh eleni

2009-02-01 @ 15:09:55
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0