prolactinchic

Har du någonsin sökt på ordet prolaktin? Vad får du upp? Jo, en massa om kvinnor som vill bli gravida. Det är typ allt. Men vi andra då? Vi som har för högt prolaktin värde men inte vill bli gravida? Ska vi bara sitta och läsa om de som vill ha barn och har haft för högt prolaktin värde redan sen innan jag var född?


 Okej, okej - det är väl att överdriva lite men det känns som att jag inte kan få någon annan information om livet med prolaktin utan att få läsa om när de snackar om den här och den här medicinen, och jag har inte ens fått någon medicin än, jag vill inte veta om alla läskiga biverkningar än! Jag vill bara veta hur de har klarat sig igenom livet, hur är det egentligen att ha ett för högt prolaktin värde och behöva leva med det? Kan man nå långt i livet, eller orkar man inte med det? Blir man som en knarkare med alla tabletter eller kommer det inte att märkas?


 Så, därför skapade jag den här bloggen, så att jag kan få skriva ner alla mina frågor och funderingar och kanske även kunna få svar på dem. Och självklart är det synd de kvinnor som inte kan få barn! Jag kommer kanske själv att bli en av dem, vem vet?


Många kramar från mig, prolactinchic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0