i vågor

Ibland så kommer det bara över mig och jag blir så ledsen. Jag kommer att behöva äta tabletter i hela mitt liv om jag har otur.
Mitt prolaktin värde är ca. 200. Det vanliga värdet ligger på typ 20 tror jag att det var. Det är ganska så mycket över det vanliga... Men jag vet inte riktigt hur farligt det är. Andra kanske har högre än mig eller så har jag väldigt högt. Och om jag nu har väldigt högt, är det farligt?

Det känns så konstigt att inte riktigt veta så mycket om något som kanske kommer att styra mitt liv...


/ pc


Kommentarer
Postat av: erika sahlström

oj oj oj, men vad innebär det egentligen?

2008-11-17 @ 20:18:48
URL: http://erikasahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0