I morgon

Puh... I morgon gäller det. Eller gäller och gäller... Jag ska på röntgen då och jag är rätt så nervös. Jag vet ju inte riktigt vad som kommer att hända. Tänk om jag skulle fastna där inne eller att allt skulle gå sönder när jag ska lägga mig där. Och det är väl inte för högt upp så att det blir svårt att sätta sig, jag är ju inte så lång... Nej, det ska nog gå bra, men jag måste ju få vara lite orolig.
Sen så efter det här måste jag ta nytt blodprov (jippie!) och efter nån vecka till så kommer jag få veta allt. Eller nåt sånt... Kul...

Sen så missar jag skolan i morrn. Och tror ni inte då att vi har en idrottslektion som jag måste ta igen senare? Så jag måste åka in till ett gym och göra en sak när resten av klassen är ledig! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!! Jag hatar idrott... I alla fall när det är jobbigt!


/ pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0